23 September 2009

berhari raya di bandar seri begawan

salam sejahtera di pagi syawal well, first day of hari raya was EFFIN' awesome! hee. you know... new clothes, new hairs , newaccesories, new shoes and heels, new decorations of living room and dining room and everything is new... NEW BAH NEWWWWWWWWWWWW!! hahaha. unfortunetly, i missed sembahyang hari raya di mosque jamallul alam kb. HAHA. because.. i slept late and woke up late too. *sengaja pulang tu* hee. first day raya macam biasa lah ke rumah TUA YUSSOF aka MILAMI. i mean anna's house lah tu. and yeahhhhhh.. aku dapat green five dollar. :D noon beraya kami ke bandar seri begawan. first stop at nene kachi aka nene rock 's house. sadly... nene nada!!! ke philippine ia beraya disana with babu dayang and family. :( then, kami pun ke kampung tanah jambu.. beraya arah nene haji and hajah kampong. hehehe. :D apa lagi... nene bagi $5 kaliah sandinya pinqey nada. HAHA. urang keraja inda payah angpau. hehehe. then, kami beraya ke rumah pinqey's bestie hajah lina and haji apaka namanya lupa ku. and yeahh dapat angpau jua. bahagia ku. HAHAHAHA. i was shocked! rumah si hajah lina.. yararabiiii.. besusun ani wa patung doreamon. macam datuk moyang nene anak cucu cicit pipit papat lalat penyagat.. HAHAHAHA. labihhh tia. selepas atu aku fikir balik wa.. alaaaa~ kerumah uncle maidin lagi panya. i thot rumahnya di lumut. rupanya pindah sudah di rimba yang dekat giant ituuu.. hehe. BABAH MAJALLLLL!!! ting tong bell uncle maidin. HAHAHA. nasib jua beurang, pasalnya lampu rumah and cucul inda bebuka. galapppppp saja rumah durang pasal durang baru balik dari beraya jua. GUESS WHAT!! aku suka ada this one his son. HANDSOMEEEEE!!!! hahahahahahahahaha. eyes washes jua ku tuu. and still durang pelihara this fish since i was little kid until now durang pelihara ikana ah. hahaha. and and aku kana bagi angpau but then aku reject.. pasal malu ku. anak anak nya meliat wa. inda kan aku accept kali dapan durang. control babe. HAHAHAHA. bullshit! aku mahu wa angpau tuu. cubatah bagi time balik. hehe. lapas beraya kerumah nya kami ke GIANT! and yeah aku ambil kesempatan pakai wifi sana. haha. memang be password saja. payah ku paksa ku bali simpur card lagi. memakai angpau jua ku tuu. HAHAHAHA. :P then kami balikkkkkkk.. seperti biasa lagu raya di dendangkan di kristal fm. like balik balik ku dengar. tarus hafal lirik eh. kalah tuu exam ah. HAHAHA. pinqey and me inda pandai beranti ketawaaaaaaa saja. sanak parut eh. Lastly, si pinqey mengantok! shit mahn dont SLEEP!! and yeahhh ada this two stupid cars!!!! aku banci that cars. durang main simbit simbit kerita. bodoh! mun aku mati inda jua ku sempat beraya tu sama durang adek, vyan, amar and datul. :( eishhh! nasib wa... mun aku wa, ku simbit durang balik. pinqey pun mental. inda jua kami ketawa lagi tu. HAHAHAHAHA. NOT!!!!! :DD at lasttttt.. sampai home pun, and i was happy. PINQEY BAGI ANGPAU!!! i love herr.. *mwaa*

No comments: