22 November 2008

run run dyla.


on the same date. HAHA. kes aku nyamal, so aku chill dumah sebuah g sama siblings ku yang GYLA! HAHA. lama dah na sama durang yawww. miss them. ((= but kana buli saja, iatah bari malas kan ksana tuu. HAHAHAA. kes sasak. :P tapi durang siuk! if ada masalahh mau durang dgr but sandi lahh if kana ucap. HAHAHAA. :P *pedas macam cili padi thailand. apakannn??

FXCK OFF!

zyee: lapar ku ehh, buat spegetti mo? ct: bah bah aku pun *parut growlinggg. zyee: bah kkadai kajap, mana mama? MAMA pun membawa tiga ekor anak dara k SOON LEE. HAHA. tapi yang turun aku sama zee ja. AHAH. begok betul c fyqa atu. :P

otw to soon lee seaview. (=

CT maasakkkk x uhh. na kamu caya? HAHA. :p

ZEE masak yaww. HAHA.

spegetti ku. nyumnyum...

movieee lapas makan. AHHA. (=
ceta apanah?? guess guess guess. HAHAHA. SORRY ARR, AKU NA SINGLE BABE!.
.

habis jua tissue uleh ku. HAHAHAA. sekutakk jua lahh. lols. :P
*mek bula sha. HAHA.


P/S: AKU LARI DARI RUMAH BANARNYA. haha. but ane rumah ku sebuah g. HAHA.