22 November 2008

mental mental frustrated!


AKU STRESSSSSS TODAY! na dapat pegi bandar ma durang vyan,adeq,azreen,bob,jul and dD. EARGH!! and and especially beloved one, KAM. :(
im sorry babes. i love you, but what to do, mumy said cannot mean CANNOT! nyasalllllll ku, nyasal ku bejalan on thursdayy tuu. hmm. *sigh.

*growling. parut ku laparrrr, but then few hours quarrel with mumy tuu, sapa jua pujuk kan? HAHA. babah jua pujuk aku. bawa mamam KFC! bahagia ku ehh, but hati ane! HAHAHAHA. sakit yawww!! BUT buat daaa ja. :( sabar sha. im still young, banyak g masa ku. HAHAHAA.

*emosional. HAHA. im NOT EMO!!!! lols. apakannn. kfc? di kb town jua tuu. HAHA. memang macam macam jelama ku liat. HAHA. lols. and and aku jumpa my friends and bros. urang urang nya adalah :-
eboy saleh and cyder

miraaa

zyrahhh SEXY TADY YAW!

actually aku jumpa hadi ganja and asyurah jua, but nada pic durang disini. HAHAHAA. :P sorry babes. ily. (= si HADI GANJA arr, memang angkat tangan ja, aku tau lah keta baru ko drive tady. lols. :P *peace.